суботу, 23 лютого 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:

Ключове запитання
Чи можна творчість французьких поетів кінця ХІХ – початку ХХ століття вважати революційною?
Тематичні запитання
1.      Чи можна поезію П.Верлена «Осіння пісня» віднести до традиційної пейзажної лірики?
2.      А  мають звуки колір?
3.      Чи легко перекласти художній текст?
Змістові запитання
1.      Що вчувається ліричному героєві в музиці осені?
2.      Як впливають на ліричного героя вітер, поле, жовте листя?
3.      Яким настроєм пройнятий вірш?
4.      Як на цьому творі позначилась така риса верленівської поезії, як музичність?
5.      До якого жанру належить поезія А.Рембо «Голосівки»?
6.      Яка низка асоціацій, пов’язаних з «кольорами голосних», виникають у автора?
На початку проекту я вирішила оцінювати учнів методом опитування, використавши тести. Впродовж роботи провести анкетування, в якому  за допомогою анкети з’ясувати якість зібраного матеріалу: відповідність запропонованій темі, його повнота, об’єм джерел інформації; наявність  плану майбутнього блогу чи статті та його якість, внесок кожного з учасників групи..
Результат роботи хотілося б оцінити методом обговорення учнівських блогу та вікі - статті на веб - сторінці.

Як мені здається, починаю трохи "вїжджати" в роботу, але часу все одно мало. Посібник занадто перевантажений. Приклади учительських .презентацій дещо здивували

Немає коментарів:

Дописати коментар